martes, 9 de enero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 8 - TANGERINE DREAM, Pavelló Joventut de Badalona, 13.3.78


Feia un any i poc que els havia vist quan TANGERINE DREAM van tornar de gira. Aquest cop venien amb un bateria, fitxat quan Peter Baumann va deixar el grup. Acabaven de treure el ‘Cyclone’ o estaven a punt. El concert va ser diferent del primer, però també van fer sessions llargues. Crec que va ser el cop que van fer un show amb làser, una novetat d’aquell moment que encara no havíem vist mai en un concert. Com l’altre va ser molt improvisat, o almenys eren sessions que no estaven en cap disc. Recordo que lo del làser no em va flipar tant com m’esperava, però realment era el de menys, duien un gran show de llums. També he de dir que en aquells moments TD ja no era un dels mes grups preferits. Des de l’Stratosfear del 76 ja no m’interessaven tant. Malgrat continuar comprant els seus discos i anant als bolos, jo ja havia canviat una mica els meus gustos i escoltava altres coses. Em va passar amb molts dels grups que m’agradaven el 75, a partir del 76/77 van deixar de fer-ho (Queen, Pink Floyd, Yes, Genesis, etc.) amb els seus nous àlbums, però si venien de gira jo encara hi anava, sempre queia algun tema dels antics!




No hay comentarios:

Publicar un comentario