domingo, 14 de enero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 14 - CAMEL + MICHAEL CHAPMAN, Pavelló Joventut Badalona, 29.11.78

Aquest sí que va ser un concert per tot el morro. No era fan de cap dels grups, ni tan sols m’agradaven, ni tan sols els coneixia. Bé, a CAMEL sí, per discos d’amics, però no m’havien interessat i no els seguia. Però si que coneixia el cantant i baixista que portaven en aquell moment, el Richard Sinclair, per la seva banda  HATFIELD AND THE NORTH, i sobretot pel seu disc  "The Rotters' Club", que encara ara podria cantar de memòria. Així, per escoltar el Sinclair hi vaig voler anar. Però un cop allà no m’ho vaig passar tan bé com esperava. El MICHAEL CHAPMAN venia sol amb la guitarra, i era com molt folk. I CAMEL també em van avorrir bastant. Eren molt progressius i virtuosos, però no del meu gust, i se’m van fer pesats. Potser dos anys abans m’ho hauria passat una mica millor.




No hay comentarios:

Publicar un comentario