miércoles, 17 de enero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 17 - QUEEN, Palau d’Esports de Montjuïc, 20.2.79

 

El concert de QUEEN era tot un esdeveniment ! Malgrat que ja feia temps que no els seguia (només ho vaig fer en els tres primers discos), els volia veure, perquè ja m’havia perdut el concert del 74, just quan havia fet 14 anys, i era impossible que hi pogués anar. Però  si que hi havien anat dos amics meus, el Kike i el Lluís C (el meu noviet d’aleshores), i això que eren un any més petits que jo ! (però eren nens, i tenien més llibertat que les nenes). Recordo que l’endemà el Lluís C. em va explicar tot el concert per telèfon. Quina enveja! Per això volia anar-hi! Segur que tocarien temes dels antics! I així va ser ! Aquella gira estava promocionada com una cosa de llums i so fora del normal. Venien amb quatre o cinc hiper trailers, i es deia que tots eren pels llums! La veritat és que s’ho van currar. Quan vem entrar a l’estadi només es veia una mena de capsa negra gegant en mig de l’escenari, però de cop es va fer fosc, i aquella capsa es va anar obrint i treient mil ratjos de llum cap a totes bandes. I a dins hi eren ells!  Van començar a tope, i van recórrer a temes de tots els seus discos. M’ho vaig passar realment bé quan van tocar coses del ‘Sheer Heart Attack’ i dels dos anteriors, però he de confessar que també se’m van fer una mica pesats en algun tema. I també hi va haver un moment en què ho vaig passar malament. Em vaig posar més ‘cega’ del compte i amb la gentada i la calor em va agafar una ‘pàjara’. Em sentia marejada, i com que estàvem al davant vaig anar a recolzar-me a l’escenari. Recordo que de cop vaig obrir els ulls i vaig veure unes dents que s’obrien i es tancaven per damunt d’una dutxa de ‘capellans’ que em queia a sobre, tenia el Fredy Mercuri cantant-me a un pam de la cara i mirant-me estranyat! (aquella visió m’ha quedat marcada!). Després em vaig recuperar, i tot va anar bé fins al final. Realment, QUEEN van fer un gran show,  i estic contenta d’haver-los vist!




 

No hay comentarios:

Publicar un comentario