jueves, 18 de enero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 18 - IAN GILLAN BAND, Palau d’Esports de Montjuïc, 10.3.79


A IAN GILLAN no el coneixia. Sabia que era el cantant de DEEP PURPLE, però es pot dir que aleshores només coneixia l’’Smoke on the Water’, el tema amb que tots començàvem a tocar la guitarra en aquells temps. L’Antonio tenia el ‘Burn’, que m’havia posat el primer cop que havia anat a casa seva (finals del74), però no n’hi havia fet gaire cas, perquè també m’havia posat l’’Ege Bamyasi’ de CAN, i aquell m’havia robat el cor. Vaig anar al GILLAN perquè ja anava a tot el que podia, l’Antonio ja tenia cotxe i jo no tenia problemes per tornar a casa. Realment no recordo gran cosa d’aquell bolo en concret, només en tinc flaixos, segurament perquè no en coneixia cap tema. El que no ens imaginàvem era que al cap de 17 anys faríem una gira de GÀRGOLA per tot Espanya amb ell i els PURPLE, i que repetiria al cap de 7 anys amb els LILITH! Ni que ens faríem ‘amiguets’ de gira!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario