domingo, 7 de enero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 6 – SANTANA + PACO DE LUCÍA, Palau d’esports de Montjuïc, 21.8.77


L’agost d’aquell 77 hi havia programats dos concerts interessants, ERIC CLAPTON a Badalona i SANTANA a Barcelona. M’hauria agradat anar a tots dos pel fet de veure directes, però demanar tants diners em tallava molt, i com que el Clapton no m’importava tant, el vaig deixar de banda. En canvi, SANTANA havia fet uns discassos que m’agradaven molt, i a més venia amb PACO DE LUCÍA!! Era impossible que no m’hi deixessin anar! Encara no havia vist mai Paco de Lucía, però com tothom em sabia perfectament l’’Entre dos aguas’. I vaig tenir sort, i em van comprar l’entrada! El concert va ser fantàstic! El recordo ple de colors i llum (potser per la música que feien). El Carlos i el Paco van fer un ‘mano-mano’ de guitarres pel gust de tots els guitarristes que hi havia allà, i tots ens vem enamorar del Paco (almenys jo sí). Com tocava! Pèl de gallina! No m’esperava passar-ho tant bé! I el concert de SANTANA, tal com imaginava, amb una canya molt contundent. Portava una gran banda de grans músics que ens van fer vibrar durant tota l’actuació. No recordo com hi vaig anar i tornar, imagino que amb el Lluís R. o algú de la penya de Martorell, com sempre. El fet d’anar a bolos s’estava normalitzant a la meva vida. No tinc l’entrada, la vaig perdre junt amb la de l’Ant just en arribar al concert, perquè al cap de poca estona ja no les vaig trobar. Recordo que com que encara no havien començat i hi havia els llums oberts, vaig demanar a l’Ant de tornar fins a la porta mirant per terra amb l’esperança de trobar-les, però res..  (sniff). Per sort, sempre he anotat les coses importants, i tinc gairebé tots els concerts internacionals apuntats, excepte algun que em va enganxar en un moment més ‘passota’. Amb els nacionals era impossible, cada setmana n’hi havia més d’un.




No hay comentarios:

Publicar un comentario