sábado, 13 de enero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 13 - BB KING + JORDI SABATES, Palau d’esports Montjuïc, 31.10.78


El concert de BB KING va ser més fàcil d’aconseguir, perquè me’l vaig demanar com a regal d’aniversari (que era al cap de quatre dies), i perquè ma mare ja el coneixia, era un dels importants del blues. I a més, venia amb JORDI SABATÉS, de qui teníem tres discos que a ella també li agradaven molt. No és que a mi m’agradés el blues, no tenia cap disc de BB King ni de  cap ‘blusero’, però era un directe, i com a tal m’interessava; i també, sobretot, pel Sabatés, que m’agradava des d’OM i el ‘Dioptria’. Crec que hi vem anar amb el Jordi T. i el seu Mini verd fosc. (I ara recordo que amb el Jordi també vem anar un dia a veure ‘Aida’ al Liceu (això no sortirà als quaderns), però ens va tocar un lloc de merda des d’on no es veia gran cosa de l’escenari si no ens posàvem drets). Però, tornant al tema, tinc bon record de totes dues actuacions. El Sabatés va tocar bastant de ‘Tot l'enyor de demà’, el seu darrer disc. I el BB King va tocar molt blues, però també temes amb molta canya. I no em vaig avorrir gens!





 

No hay comentarios:

Publicar un comentario