lunes, 4 de marzo de 2013

Lisa. Crònica del 15M - Capítol XI



Va parar un moment i sense consultar-m'ho va fer un glop del meu cafè amb llet, abandonat juntament amb el croissant des que ella havia arribat, i després de passar-se un toballó pels llavis va remprendre el discurs:

"I ara et diré una cosa que segur que no t'agradarà gens, crec que la culpa de tot el que acabo de dir la té la química del mascle -a part de l’educació és clar-, ja que aquest ADN masculí està programat per comportar-se com una simple cèl.lula".

Jo devia posar una cara rara perquè de seguida va dir: "Parlo en l'aspecte reproductor. Només de pensar que en cada orgasme el mascle escup milions d'espermatozoos i que pot tenir quatre orgasmes en un dia ja t'ho explica tot. La humanitat evolucionarà quan el mascle creï pocs espermatozoos, perquè llavors els haurà de cuidar com fan les famelles amb els òvuls i no els espamparan tan a la lleugera. Semblava que ho havien après algunes cultures, però el sistema necessita mà d'obra per enriquir els "amos" de cada civilització, i recolzant-se en l'oblit inciten les noves generacions a parir altra vegada desmesuradament. Per això estic segura que n'hi ha uns quants que ho controlen tot, que saben exactament com aniran les coses i que fan i desfan al seu caprici, fins i tot jugant amb els records genètics. Saben que com a cèl.lules actuarem per la supervivència, doncs això és el que fan, mantenir-nos tots amb el cervell capat per poder jugar amb nosaltres com si fossim fitxes d'uns escats, cadascú al seu nivell: el rei necessita peons per engrandir el seu territori, però perquè aquests obeeixin ha de posar lleis i comandaments per damunt seu. Neixem com esclaus dels diferents sistemes o religions, perquè al cap i a la fi tot ha acabat sent el mateix: armes de poder en mans de quatre."

Jo vaig preguntar o més ben dit vaig deixar anar: "Si sabem això, si sabem que aquesta és la causa, per què deixem que ens emboliquin amb els seus bruts negocis?..."

"Ufff... Ens ha tocat viure l'era de l'estupidesa. És tanta la mentida, la manipulació, les creences tergiversades, l'engany, l'estafa.... que ens han colapsat el pensament. Tot ha estat i és un engany des dels segles dels segles... Des que tinc ús de raó m'he trobat estafada per tot, no et pensis que perquè jo hagi tingut una vida plàcida no m'he adonat de la gran estafa mundial en què tenen sotmesa la humanitat des de la naixença. Tot és un engany de cap a peus, la metàstasi s'ha escampat massa i la humanitat està podrida. Només la salvaria tallar de soca-rel els causants de tanta infecció, però això costaria molt més que les guillotinades de la Revolució Francesa. Per això dic que no hi ha res a fer, només l'extinció d'aquesta civilització podria ser l'esperança per a la resta del món sensat”. 


Va ser un dia fosc de sentiments i d'esperances truncades. La Lisa tenia raó, la humanitat estava tan podrida que vaig pensar que  només un miracle la podria salvar. Vaig tenir una nit inquieta, amb malsons que es repetien com un loop: hi havia molta gent enmig d'un carrer ample o una plaça, tothom cridava i es queixava per alguna cosa i jo, que era al mig, només veia boques obrint-se i tancant-se al meu voltant. De mica en mica, es va anar fent de nit i el cel va agafar un color vermellós, la gent encara cridava enfurismada però quan els vaig mirar ja no eren els d'abans, les cares i els cossos sí, però no l'expressió que feien ni els crits que deixaven anar. M'hi vaig fixar bé, perquè enmig de tanta cridòria no els entenia, i llavors, com si haguessin abaixat el volum ambiental, els vaig anar sentint un per un. Tots volien el mateix, endur-se-me'n amb ells, tal com animals famolencs babejant per la meva ànima. Jo estava molt espantat; una vella em deia que anés amb ella mentre em posava un crucifix davant la cara, un home gros com un porc m'ensenyava un feix de bitllets amb cara de cobdícia mentre amb l’altra mà em feia que hi anés, d'altres em cridaven aixecant el puny esquerre i encara uns altres clamaven amb la mà dreta estesa i alçada mentre m'exigien que els seguís... Tots em feien molta por i jo no sabia com escapar-me'n. De cop vaig sentir la veu de la Lisa que em cridava. Vaig buscar amb la mirada cap a totes bandes mentre aquells cossos s'esvaïen enmig dels seus crits. Llavors la vaig veure. Però no era la Lisa de sempre, tenia cos de gat, un gran gat ros assegut al damunt d'una barana. Malgrat tot, jo sabia que era la Lisa. Em va parlar d'una manera especial, no recordo les seves paraules, però sí que recordo que quan m'anava a dir alguna cosa molt important, van apareixer els mossos antiabalots i ella, el gat, va fugir. Els mossos se'm van tirar al damunt brandint les porres enlaire i just en aquell moment em vaig despertar, amarat de dalt a baix i amb el cor bategant-me depressa. 

Em vaig aixecar i vaig anar al lavabo per pixar, estava completament moll i amb una sensació estranya al cos. Vaig agafar la toballola per assecar-me la suor que em rajava per tot arreu i vaig fer uns llargs glops d'aigua de l'aixeta mentre intentava recordar aquell estrany somni que ara em tornava en petits flaixos, però sobretot per recordar quienes eren les paraules que havia pronunciat el gat, o sigui la Lisa; però no en vaig ser capaç. Ho vaig fer tot sense encendre el llum, ho feia sempre així per no despertar-me gaire, i finalment vaig tornar-me a ficar al llit. Però ja no em vaig treure el regust del malson en el que quedava de nit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario