domingo, 31 de marzo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 99 - PULLERMANN + ASSASSINS OF GOD, Sala KGB, Barcelona, 11.4.91


Aquest concert va ser un regal dels déus. PULLERMANN era una banda alemanya de hardcore-punk, una mica diferent de les altres, amb una noia de cantant, a qui coneixíem per algun cassette. Van molar i ho vem pasar bé. Malgrat que el so de KGB era el que era. No recordo gran cosa, a part de fer el punk, perquè aquell dia em vaig enamorar d’ASSASSINS OF GOD, a qui no coneixia i que em van marcar. Feien una mena Hardcore molt treballat, o sigui, no feien els típics ritmes, eren molt personals. Eren el que nosaltres buscàvem en els grups. Em van agradar les composicions, els super ritmes de baix/bateria, les veus! Eren bons músics fent el que a mi m’agradava. Si GÀRGOLA no haguéssim tirat pel metal, podríem haver coses semblants, perquè també ens agradava desenvolupar les cançons. Tots els temes eren molt interessants per mi. Al baix hi havia una noia, eren un trio, com nosaltres, i no els calia ningú més. De seguida la gent es va tornar boja, i no paraven de tirar-se de l’escenari i de fer pogos, però jo aquell grup el volia escoltar bé, no en tenia prou de fer el punk, i com que tenia molt morro, em vaig colar dalt de l’escenari, en una punta, i em vaig asseure sobre del xivato de la baixista mirant el grup (hi ha videos d’aquest concert a Youtub que ho corroboren). Com sempre que feia coses rares, ningú no em va fotre fora, i vaig veure tota la resta del bolo des d’allà dalt, ben còmode, i vaig poder escoltar-los molt millor amb el so de dins. En acabar, els vem comprar l’únic disc que tenien, ‘THE JUPITER OX REVEALER’ (89), que vem escoltar molt. I al cap d’un any, el següent. Tots dos boníssims! I van passar a ser un dels meus grups importants d'aquells moments!




No hay comentarios:

Publicar un comentario