jueves, 21 de marzo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 88 - DEATH ANGEL + FORBIDDEN + VICIOUS RUMOURS, Zeleste, Barcelona, 1.6.90


Aquell maig va estar ple de concerts. En menys de 15 dies veiem la tercera tanda de thrash i metal, aquell cop amb DEATH ANGEL, FORBIDDEN  i VICIOUS RUMOURS, tot grups de San Francisco (Califòrnia). Dels tres, només coneixíem DEATH ANGEL, perquè en teníem un disc. Totes les actuacions van sonar molt thrash, però la veritat és que no recordo gran cosa dels dos primers grups. Els DEATH ANGEL portaven molta tralla i en tinc més flaixos, perquè devia conèixer algun tema. Però sobretot els recordo per una anècdota al final de concert. Resulta que els havia estat donant molta canya durant tot el bolo, i quan van acabar, el ROB CAVESTANY (guitarra) i algun altre del grup van venir a parlar amb mi. Jo encara era a primera fila, amb la meva penya, esperant que la gent sortís. Vaig estar parlant amb ells una estona, em van signar l’entrada, i llavors van demanar-me que me n'anés amb ells. Vaig flipar! Els vaig dir que anava amb la meva colla i que si volien que hi anés, hi havíem d’anar tots cinc. Llavors es van posar pesats dient que hi anés sola, i jo que no! Fins que va arribar un punt, que em van agafar pel braç i ja se m’enduien! Per sort, la meva penya ho va veure i van reaccionar, i em van agafar per l’altre braç. Era com en aquells jocs de la corda, els uns tibant cap a una banda i els altres cap a l’altra, però jo era la corda!! Quin iuiu em van fer aquells tios! I això que semblaven criatures. Al final van desistir, ens van maleir i van fotre el camp. Crec que ja no els vaig escoltar mai més!








No hay comentarios:

Publicar un comentario