martes, 19 de marzo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 86 - NAPALM DEATH + ACCIÓ DIRECTA, Zeleste, Barcelona, 25.5.90


El primer concert de NAPALM DEATH va ser brutal! Crec que és el cop de la meva vida en què els pogos han estat més bèsties. Després de veure i de fer el boig amb ACCIÓ DIRECTA, un grup d’aquí que ens molava, i que em recordava molt els VATS (ex DESPERDICIS CLÍNICS), ens vem quedar allà al mig de la sala xerrant, anàvem quatre o cinc. De cop, van apagar els llums i van començar els NAPALM, i al primer segon ja havíem sortit tots disparats i dispersats en totes direccions! Quina bogeria extrema! Va ser brutal! I tal com van començar va continuar tot el bolo, sense respir. La penya no parava de pujar a l’escenari per tirar-se, i els pogos no s’aturaven. No ens vem trobar tots fins al cap d’uns quants temes! Hahaha.. Per mi va ser inspirador! Allò era el que m’agradava del metal, la ràbia i l’speed! Després de veure aquell concert crec que vaig començar a moure la grenya a l’escenari, i encara em vaig tornar més rabiosa! Com molaven! Super concertàs! Crec que les agulletes em van durar una setmana!





No hay comentarios:

Publicar un comentario