miércoles, 6 de marzo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 70 – MOTÖRHEAD + DESTRUCTION + GIRLSCHOOL, Palau d’Esports de Montjuïc, Barcelona, 9.4.88


Feia un any que havia vist MOTÖRHEAD i ja tornaven a venir! Quin regal! A més, a part de BOWIE i GABRIEL, no havia anat a concerts internacionals durant aquell període; potser amb Bowie ens havíem arruïnat, o potser m'havien passat invita i no ho havia anotat, o potser ja teníem prou feina amb els nostres grups, que no paraven de fer bolos en aquell temps. Aquest cop, MOTÖR venien amb dues bandes que no estaven malament, els DESTRUCTION i les GIRLSCHOOL. Per començar la nit, vaig tenir una topada amb els nacionals. Abans, als concerts grans, sempre hi havien els nacionals rondant per fora amb els cavalls, però aquell, com que era un concert d’alt risc (al seu parer) estaven a la porta, i feien deixar les 'munyequeres', cinturons i altres ornaments ‘perillosos’ (al seu parer) en una caixa, dient que ho podríem recollir a la sortida. Ha! I a més et registraven. A mi em van trobar la caixa dels petes a la butxaca, i un d’ells va treure la bola que hi tenia dins (poc més gran que una 'canica'). El tio l’agafava amb dos dits mentre li ensenyava a l’altre i li deia no sé què, i jo, amb els nervis de quedar-me sense fumar, vaig prendre-li dels dits al vol mentre li deia que era l’únic que tenia per passar el cap de setmana. Es van quedar tan estorats, que amb la xina a la mà vaig córrer com un llamp cap a dins, mesclant-me amb la munió de gent! I que em busquin! hahaha.. L’Antonio va flipar! El festival va començar amb les GIRLSCHOOL, un grup heavy tot de noies, molt clàssiques, però que molava perquè eren noies, i no se’n veien gaires, però eren massa convencionals per mi. Els DESTRUCTION ja eren més thrashers, malgrat que també feien molts solos de guitarra, però eren més durs, i no estaven malament. Finalment van sortir els esperats MOTÖRHEAD. Portaven un gran xou de llums i van sonar força bé. Venien amb la mateixa banda que l’any anterior, però van variar una mica el repertori, malgrat que els cinc o sis grans èxits no se’ls van deixar. A mi m’agradava tot de MOTÖR, podien tocar el que volguessin. Van fer un bolo estupend! Es notava que s’ho passaven bé, i nosaltres encara més!




No hay comentarios:

Publicar un comentario