miércoles, 20 de marzo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 87 - D.R.I. + CORROSION OF CONFORMITY, Zeleste, Barcelona, 29.5.90


Els DIRTY ROTTEN IMBECILES també tenia moltes ganes de veure’ls. Ens encantaven els seus discos, i els seguíem des de feia anys. Eren una banda punk que s’havia decantat pel crossover i el thrash, i eren molt divertits! Venien a presentar el ‘4 of a Kind’, disc que havíem escoltat moltíssim. A CORROSION també els coneixíem, i també ens agradaven molt. El concert de COC va estar molt guapo, i a més, quan van acabar, vaig poder estar una estona xerrant amb dos d’ells, que em van signar l’entrada. I els DRI també van fer un super bolo. Em vaig divertir molt, també amb els pogos, que no van arribar als extrems dels del grindcore de NAPALM (hehehe..). Estar a primera fila volia dir quedar matxucat, però també, a part de veure’ls molt bé, de vegades tenia recompensa, i en aquest bolo, el baixista John MENOR i el guitarra SPIKE CASSIDY em van tirar les pues! Una nit molt divertida!











No hay comentarios:

Publicar un comentario