viernes, 29 de marzo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 97 - IGGY POP, Studio 54, Barcelona, 19.2.91


El meu cinquè concert d’IGGY POP va ser altre cop fantàstic. Venia a presentar el BRICK BY BRICK,  un disc que comptava amb SLASH i McKAGAN de G’n’R. Com sempre ho va donar tot a l’escenari, i nosaltres a primera fila. Va començar amb RAW POWER dels STOOGES, un dels temes que més em molava,  i m’hi vaig deixar la pell, com sempre. Aquest cop portava una banda nova, de gent bastant jove, crec que no coneixíem ningú, però s’ho van currar i ens van fer flipar al màxim. Perquè IGGY POP sempre fa flipar! El so era bo! Va fer un super show com ens tenia acostumats, no he vist ningú que li pugi tant l’escenari com a l’ IGGY, o potser molt pocs. Ho vaig passar super amb tot el repertori. Jo adoro IGGY POP! No m’ha decebut mai! 




No hay comentarios:

Publicar un comentario