jueves, 22 de febrero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 56 - LOU REED, Palau d’Esports de Montjuïc, Barcelona, 10.12.84


LOU REED tornava a repetir gira pel nostre país. Era la quarta vegada que el veia en directe, i, com l'anterior, va tornar a fer un concert fantàstic! Acabava de treure el ‘New Sensations’, un disc no tan ‘underground’ com els que venia fent darrerament i que ja no ens vem comprar. També portava una nova banda que va sonar molt bé, i que va fer versions diferents de cada tema. Això és lo que molava del LOU REED, el podies veure cada any amb un repertori semblant, però mai no sonava igual. D’aquella banda em vaig fixar sobretot en Fernando Saunders, l’únic que coneixia (per discos de JOHN  MCLAUGHLIN), que li feia unes línies de baix guapíssimes i molt personals! Com sempre, van començar amb ‘Sweet Jane’, però amb una versió molt més tranquil·la, en realitat tot el bolo va ser més tranquil que l’anterior del 80. Van tocar temes dels seus darrers discos, a part dels èxits. I vem sortir-ne molt feliços. Però va ser el meu darrer concert de LOU REED durant molts anys. A partir d’allà, ell va fer un gir molt intimista, i jo el vaig fer cap a una altra direcció.




No hay comentarios:

Publicar un comentario