miércoles, 7 de febrero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 40 - IGGY POP, Palau Blau-Grana II-Barcelona, 22.6.81

 

Era el meu tercer concert d’IGGY POP, i com sempre hi anava amb totes les ganes del món. Els seus concerts eren una passada! I teníem la sort que venia cada any, jo hi estava enganxada! No recordo ni si portava teloners! Quan es van apagar els llums, la banda va començar a tocar el ‘Search and Destroy, i ell va sortir frenètic com sempre, i jo ja m’hi vaig deixar la pell! Hahaha.. era el meu tema preferit d’STOOGES! En aquell bolo, però, venia amb una gran banda de cinc o sis músics. Va ser fantàstic!!! Amb l’IGGY també em passa que mai no m’avorreix, toqui el que toqui, des de la canya més brutal fins a quan va de crooner, sempre em mola! I aquell dia va fer un concert molt bo! Va tocar algun tema del seu nou ‘Party’ i del ‘Soldiers’, però també va fer un repàs de tots els discos. Super concertàs!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario