jueves, 8 de febrero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 41 - GENESIS, Plaça de Toros Monumental de Barcelona, 25.9.81


Quan van venir GENESIS, ja no m’interessaven. Des que havia marxat el Gabriel els havíem abandonat, però vaig anar a aquell bolo pels ‘remembers’, però sobretot, perquè era el primer concert que es feia un cop vaig sortir de l’hospital (m’havia passat dos mesos i mig malalta!). Venien a presentar el seu recent ‘Abacab’ (el darrer disc que ens vem comprar de GENESIS) i l’anterior ‘Duke’, dos discos que ja no ens deien res. Però per sort, en aquell bolo també van tocar alguns temes de la primera època, i llavors m’ho vaig passar bé. Recordo que la plaça estava plena de gom a gom, i malgrat ser a l’aire lliure feia una calor espantosa. Jo havia sortit de l’hospital feia dotze dies, i no arribava als 45 kg de pes! Vaig aguantar bé el concert, malgrat que amb moments avorrits. Però a l’hora de marxar, es va crear un tap gegant a les portes de sortida, estàvem totalment esclafats els uns contra els altres i la marabunta se’ns anava emportant lentament cap enfora. Era horrible i asfixiant! I de cop noto que m’estiren els cabells! Resulta que algú va pujar sobre la barana de sortida i que la meva grenya estava per allà (és que no es veia res!), la marabunta se m’enduia i tenia un tio sobre la meva cabellera! Vaig pensar que m’arrencarien tot el cuir cabellut, com els indis! Quin pànic! Quin mal moment! Per sort la meva penya de KLAMM em van fer una protecció i treient totes les seves forces em van poder retenir al mateix lloc fins que el mal parit va sortir de sobre! Si no arribo a anar en grup, no sé el que hagués passat!




No hay comentarios:

Publicar un comentario