martes, 20 de febrero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 54 - NEW ORDER, Studio 54, Barcelona, 7.7.84


NEW ORDER també em feia molta il·lusió de veure, perquè amb JOY DIVISION havien estat un dels meus grups importants, malgrat que ja no fessin el mateix. Teníem els dos primers discos, ‘Movement’ (81) i ‘Power, Corruption & Lies(83), però el nou gir cap al techno-pop no em va enganxar tant en aquell moment, com també em va passar amb altres grups que es van enfocar cap a l’electrònica, com STRANGLERS o ULTRAVOX. En aquell concert van fer un repàs dels seus discos. Crec que em vaig passar tota l’estona mirant el baixista, Peter Hook, que em tenia enamorada des de JOY DIVISION. Recordo que la veu de Sumner no em va molar gaire, tenia la del Ian Curtis marcada, i aquella no em deia el mateix. Però a tots ens molava aquell concert i ens ho passàvem bé. I quan van tocar ‘Blue Mondey’ vaig flipar amb la reacció de la penya, es va tornar boja a ballar, perquè era el hit del moment a les discos.




No hay comentarios:

Publicar un comentario