lunes, 5 de febrero de 2024

Quadern de Bitàcola nº 38 - THE CLASH, Club Juventut de Badalona, 27.4.81


THE CLASH arribaven en un moment en què la seva música ja no era tan punk com en els dos primers discos. Les noves cançons tenien toques de diferents estils i el seu show era més acolorit de matisos. La gira es deia 'Impossible Mission Tour', i duien de teloners a PEARL HARBOR, la banda de la dona del Paul Simonon, a qui no vaig fer gaire cas. Dels CLASH m’esperava una actuació més punk, però en canvi van fer un repàs dels seus hits i, sobretot, del seu darrer disc ‘Sandinista’. Hi havia temes més punks, temes més pop o amb ritme de reggae, però en general allò era Rock’nRoll, i com sempre el so del Pavelló no era gens bo, però ja hi estàvem mig acostumats. No vem baixar a la pista, els vem veure des de les grades de la dreta, molt a prop de l’escenari, on ens solíem posar quan no gravàvem o no volíem estar a primera fila. El concert tampoc no matava, malgrat que tenia ganes de veure’ls, no em van entusiasmar. Però com sempre, no me’n penedeixo! Ara mateix, però, en escriure això, no puc trobar l’entrada!! I aquesta segur que no la vaig perdre, perquè l’he vist molts cops al llarg de la vida, les tinc guardades com tresors! Però també és cert que les he tret algunes  vegades per ensenyar-les a penya, i ja em temo que alguna mà negra me n’ha 'birlat' més d’una que no trobo. Quina ràbia!!! Son les úniques joies que tinc, junt amb els discos. (aquesta l'he trobat a internet)






No hay comentarios:

Publicar un comentario