sábado, 31 de agosto de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 285 - SONAR FESTIVAL DIJOUS DIA, Fira Montjuïc-Palau Congressos, Barcelona, 13.06.24


L'any 24 s'ha celebrat el 30è aniversari de Sónar. Aquest any només hi podia anar el dijous, perquè l'endemà muntàvem l'Up The Punks Tribut a Maite pel dissabte. Si resumeixo el Sónar de dijous, diré que hi havia un alt percentatge de projectes fets per dones, i això és molt bo, perquè cada any se'n veuen més, i malgrat que no fessin estils del meu gust, ho vaig passar bé amb elles. I també que les bateries i/o percussions també en van ser protagonistes. Hi vaig anar amb L’Udri de PROJECTE NA!, i va ser el primer any que no vaig trobar-me els  habituals Na Fentt i Helena, ni la colla de Canàries; però si que vaig trobar la Consol Sáez, sempre al peu del canó de Ràdio 3. Aquest Sónar vaig tenir curiositat per veure els projectes de les fèmines. Totes van estar molt bé i totes tenien projectes ben diferents, BICÔCÔ i sis acompanyats amb djembes i un baixista, la dj' MARITXELL DE SOTO, OLOF & DIVA (ella amb les 'pailas'), l'andalusa JUDELINE (tipus Rosalia), la rapera-punki TOYA DELAZY, la preciosa productora iraniana SEVDALIZA, a qui ja havia vist anteriorment, o la dj' YUNÉ PINKU. Però jo, com que sóc com sóc, amb el que més vaig flipar va ser amb BLACKHAINE, que presentava un projecte extremadament noise i molt fosc, mentre anava parlant, com un orador, o xisclava com un boig. I com que les entrades ja fa anys que són codis QR dins del mòbil, haurem de guardar les polseres amb l'any (quina merda!)



  




 

No hay comentarios:

Publicar un comentario