miércoles, 14 de agosto de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 258 i 259 - SÓNAR FESTIVAL DIA, CCMB, Barcelona, 13 i 15.06.13


Entre els bolos amb PAU RIBA i MU, els de PROJECTE NA! i els de PARKER’S no ens quedava gaire temps per anar a concerts. També era una època molt peluda econòmicament que ja no s’ha arreglat, al contrari, per això a partir d’aquella crisi els meus concerts van anar descendent gairebé en picat. Però SÓNAR és per mi una cita obligada, l’únic festival on puc trobar projectes molt diferents del que es fa, i per això m’interessa. Poques vegades he anat a SÓNAR per veure un grup determinat, en general hi vaig a descobrir coses noves. Per aquell SÓNAR vaig fer com cada any, comprar-me l’entrada de dijous. Però vaig tenir la sort que el meu estimat amic S. em va aconseguir dues invites per dissabte dia. Dijous hi vaig anar amb l’Udri (NA!), i allà ens vem trobar els habituals Na Fentt, Helena, Jesús, Consol, els canaris Orlando, Jass & Co... De dijous destacaria CASSEGRAIN, JESSE AND JIMI TENOR, un grup de vents; LIARS que podien recordar els 80s post-punk-electrònic; o el live de  LINDSTRØM & TODD TERJE per ballar. Dissabte hi vaig anar amb l’Ant, perquè aquell dia hi havia la conferència de NEIL HARBISSON, el primer ciborg humà reconegut, i també amic, amb qui vem compartir banda, LA DIC ENSEMBLA de PAU RIBA. De dissabte recordo els TIGRE MENJA ZEBRA, molt divertits, l’espectacle de BEARDYMAN, molt flipant, la dj MARY ANNE HOBBS o DINOS CHAPMAN, entre d’altres. Perquè un festival és un no parar d’un escenari a l’altre, i amb tants grups desconeguts per mi, és difícil recordar-los tots.




NEIL HARBISSON, 1er ciborg

No hay comentarios:

Publicar un comentario