domingo, 11 de agosto de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 253, 154 i 155 - SÓNAR FESTIVAL DIA, CCMB, 14 i 16 .06.12 + SÓNAR FESTIVAL NIT, Pabelló 8 Fira Gran Via, Barcelona, 15.06.12


Com cada any arribava la cita del SÓNAR, i com sempre em vaig comprar l’entrada per dijous. El meu amic S. m’havia aconseguit invita per al dissabte, però aquell any venia gent que no em volia perdre, i per això també em vaig comprar la de divendres nit, i per primer cop vaig anar a concerts de SÓNAR NIT a la Fira Gran Via. Com era habitual allà em vaig trobar la colla del Sónar, el Jordi C., el Na Fentt, l’Helena, el Jesús, La Consol Sáez, els de Canàries... El primer dia vaig veure THUNDERCAT, un baixista molt bo que havia estat a SUICIDAL TENDENCIES; o el productor LAPALUX, que feia unes mescles molt caòtiques, però que molaven. I també el super show ‘ARCHIMEDES’ de DAEDALUS, molt espectacular i que va sonar brutal. El segon dia em vaig estrenar a SÓNAR NIT perquè no volia perdre’m ni SQUAREPUSHER, ni AMON TOBIN, i amb tots dos m’ho vaig passar més que genial. Aquella nit també hi havia FATBOY SLIM, RICHIE HAWTIN, JAMES MURPHY, etc, o sigui que també vaig ballar molt. I de dissabte dia em van molar SUICIDE OF THE WESTWERN CULTURE, dos dj’s molt experimentals; DARKSIDE, que també eren dos dj’s experimentals, però molt més tranquils, en general tot el que veia era interessant.








No hay comentarios:

Publicar un comentario