domingo, 4 de agosto de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 246 – MONEGROS FESTIVAL, Monegros-Osca, 17.07.10


No havia anat mai a Monegros Fest, però aquell any m’apuntava a tots els festivals que podia, i a més venia PENDULUM amb la banda complerta, i tenia ganes de veure’ls en directe perquè n’havia vist un video d’una versió del ‘MASTERS OF PUPPETS’ de METALLICA que era una canya. A part, també hi havia un bon cartell. Hi vaig anar amb el NA FENTT, l’Helena i l’Edu. El primer que recordo veure va ser 2MANY DJ’S, abans que PENDULUM. Ningú de la meva penya es va atrevir a anar a primera fila, així que hi vaig anar sola, perquè jo sabia que si aconseguia primera fila podria respirar millor, i és com m’agradava veure els concerts. I realment amb PENDULUM vaig patir molt menys que ells. M’ho vaig passar molt bé, potser esperava més, perquè m’ho havia imaginat molt salvatge, però era el que havia de ser. També vem veure BURAKA SOM SISTEMA, BEN SIMS, JEFF MILLS, OBI vs LUKAS, dj’s de Hard-D’n’B, de Dubstep... Tota la nit va anar molt bé i ho vaig passar genial. Al matí, però, l’Helena i jo vem anar fins al cotxe a buscar alguna cosa, i quan tornàvem, l’Helen es va trobar un ‘pollo’ per terra. Sense ni mirar-se’l se’l va guardar i vem tornar altre cop al festival passant els registres de l’entrada. Però resulta que al vestíbul de dins hi havia tota una filada de benemèrites, i no sé perquè ens van aturar. Ens van fer passar en unes casetes d’obra que tenien al darrera, i allà ens van registrar a fons. La caseta on vem entrar era plena del terra al sostre de sobres amb el que havien trobat a la gent. N’hi havia milers, i segur que cada caseta estava igual de plena. Els ‘números’ anaven ben posats també, se'ls hi notava a la boca, i no m'estranya, tenien de tot i força. A mi em van trobar unes escorrialles de maria al cul d’una bosseta (era diumenge al matí i ja no ens quedava res), i per allò em van fotre una multa. A la meva amiga li van trobar el ‘pollo’ que ens havíem trobat per terra, i encara va tenir més multa. Allò era una enganyada per treure diners, els ho vaig dir a la cara, però ells van dir que feien la seva feina. Jo vaig jurar que mai més no hi aniria. Després ens vem trobar el K-SERO i gent de TELENOICA que treballaven amb les imatges. I a primera hora de la tarda crec que ja vem fotre el camp.




No hay comentarios:

Publicar un comentario