lunes, 26 de agosto de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 279 i 280 - SÓNAR FESTIVAL DIJOUS/DIVENDRES DIA, Fira Montjuïc-Palau Congressos, Barcelona, 18 i 19.06.19


Arribava un altre Sónar, i com sempre em procurava l’entrada per dijous (que no tinc perquè ja s'entrava amb el QR al mòbil), i l’estimat S. em regalava la de divendres dia. I també com sempre allà em trobava els habituals de cada any. Dijous Va ser un dia profitós, amb moltes ofertes com DAITO MANABE + KAMITANI LAB: DISSONANT IMAGINARY, DAPHNI, DENGUE DENGUE DENGUE, ZA!, SEVDALIZA, ARCA, DESERT, DJ LAG, FAKA, FENNESZ, J COLLERAN, LEON VYNEHALL, LOTIC: ENDLESS POWER, MILAN W., NISTRA... Divendres hi vaig anar amb l’Ant, i a més dels habituals vem trobar la Moon Ribas i el NEIL HARBISON, primer ciborg oficialitzat i estimat amic, que hi conferenciava per segon cop (el primer al Sónar 2013). I també l'Angel RibaAquell any també hi havia més amics tocant, MACROMASSA, que no ens vem perdre. Així, vem anar a la conferència del Neil, i després vem començar amb MASEGO, MANS 0, LOS VOLUBLE: FLAMENCO IS NOT A CRIME, SENNI, DJ HARAM & MOOR MOTHER, SEBASTIAN, etc, i la sessió de MUQATA’A, que em va encantar, i a qui després ens vem trobar i em vaig poder fer foto. 



            ANT i BET sota el cartell del NEIL                                                          NEIL HARBISSON

MUQATA’A

MUQATA’A & BET









No hay comentarios:

Publicar un comentario