sábado, 3 de agosto de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 244 i 245 – SÓNAR FESTIVAL, CCCB-MAGBA, Barcelona, 17 i 19.06.10


Per aquest Sónar també tenia invites del meu amic S., però també eren per a dissabte, així que em vaig comprar la de dijous, que era el dia de l’oferta més experimental i el meu preferit. Com sempre, allà vaig trobar la penya, Na Fentt, Helena, Jesús, Consol, els canaris Orlando i Yaz & Co., i com sempre estàvem molt pel Dôme i el Hall, però em vaig escapar al Complex per veure CLUSTER i un tros d’ELECTRO GUZZI, que vaig deixar a mig concert per poder veure també ROBOT KOCK. Al principi de comprar entrades online o a través d'un banc, no les guardava, perquè eren en un Din4 i totalment neutres, per això me'n falten algunes, com la d'aquest dijous. I dissabte hi vaig tornar amb l’Ant. Recordo la farra que van muntar BOMBA ESTÉREO, i  també que vem descobrir projectes interessants, com THE SLEW feat. KID KOALA, de qui en vem veure un tros, perquè després començaven MACROMASSA en un altre escenari i no ens els volíem perdre. Però no recordo tot el que vem veure.




No hay comentarios:

Publicar un comentario