martes, 20 de agosto de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 270 - VENETIAN SNARES + RALP, Razzmatazz 2, Barcelona, 13.04.16


Ja he dit en altres quaderns com em flipa VENETIAN SNARES, és un músic únic amb el seu estil, que també és inclassificable, malgrat que és al sac del breakcore, un tio molt creatiu que sempre ofereix coses noves en electrònica, generalment molt complicat. Per això, si ve m’hi apunto. Aquell dia portava RALP de teloner, un dj de Barcelona que també experimenta amb sintetitzadors analògics i electrònica, que portava uns bons visuals, i no va estar malament. Una bona tria per engegar la nit. A VENETIAN era el quart cop que el veia en directe. Venia a presentar el seu darrer disc ‘TRADITIONAL SYNTHESIZER MUSIC’, una raresa fosca, amb ritmes trencats i canvis inesperats com és habitual, amb molt de noise i diferent a tot. Va fer una sessió amb sintes analògics, que va acompanyar amb un espectacle visual 3D creat per la gent d’Eyesberg (BCN) especialment per aquesta gira. Els rars tempos i canvis que sempre fa mesclats amb aquelles imatges ho portaven tot encara al més extrem; imatge i so eren una bogeria. Com sempre ho vaig passar molt bé (no sé si tinc el cervell degenerat, si de cas ja hi vaig néixer..). Tot el show va ser bestial!  Però per primer cop no vem poder parlar amb ell, ni abans ni després del bolo.






 

No hay comentarios:

Publicar un comentario