sábado, 24 de agosto de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 275 i 276 - SÓNAR FESTIVAL DIA, Fira Montjuïc-Palau de Congressos, 15.06.17 + SÓNAR FESTIVAL NIT, Fira Gran Via (M2), Barcelona, 16.06.17


L’any 17 vaig tenir sort amb les invites per a SÓNAR de l’estimat S., ja que me’n va regalar dues, la de dijous dia, que és la que no em perdo mai, i la de divendres nit, perquè venia MODERAT, i tenia ganes de veure’ls. Com sempre hi vaig anar molt d’hora, perquè primer volia passar per Sónar+D a l'Arts Santa Mònica, perquè hi havia una exposició audiovisual de Brian ENO. Una de les obres es tractava d'imatges i sons que es generaven de manera contínua i indefinida i es renovaven constantment, sense gairebé adonar-te'n. La instal·lació es deia '77 Million Paintings', que és el nombre d'imatges que ell havia calculat que produiria aquella obra. També hi tenia les Light Boxes, que canviaven constantment de llum i so, o una mostra de les seves llibretes a llapis o a colors de quan era jove. Va ser curiós. Després vaig anar cap al Palau de Congressos, i abans d’entrar em vaig trobar l’Íngrid Blancaflor, a qui feia mil anys que no veia. I a dins ja ens vem trobar amb el Na Fentt i l’Helena i la penya de Canàries, la Consol de Ràdio 3, etc. Aquell any tots vem tornar a sortir al TN, perquè tan d'hora encara hi havia molt poca gent. Dijous vem veure ofertes com RAYRAY (amb qui em vaig fer una foto després), MIIIN, FOREST SWORDS, DOWN, CHRISTIAN TIGER SCHOOL, RP BOO, ARCA… Divendres nit vaig anar trobant-me altre cop amb la mateixa gent, de nit és més difícil, sobretot perquè la Fira Gran Via és enorme. Recordo veure DJ SHADOW, MODERAT (a primera fila), SOULWAX (amb tres bateries, un d’ells IGOR CAVALERA), JAAR i molts més projectes desconeguts per mi.





ÍNGRID i BET

RAYRAY & BET








No hay comentarios:

Publicar un comentario