sábado, 10 de agosto de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 251 - PRIMAVERA SOUND, Parc del Fòrum, Barcelona, 01.06.12


Vaig comprar-me l’entrada per aquell dia del Primavera Sound, perquè venien els MELVINS i NAPALM DEATH dins d’un cartell que no s’acabava. Però va resultar que MELVINS van suspendre el concert. Per sort NAPALM van estar brutals i ho vaig passar molt bé, malgrat que m’agradava més veure’ls en una sala, però el so era bo i van fer un bon concert. Perquè l’oferta del Primavera, en general, és més de pop, crec que no havia vist mai un grup com ells al festival. Suposo que hi vaig anar amb la penya del Jordi C. També vem veure THE CURE, a qui ja havia vist al XACOBEO’04, quan LILITH vem obrir el festival, o bandes com CUCHILLO, LITURGY, M83, ORTHODOX, i moltes més que no recordo, perquè no coneixia, no m'atreien o simplement he oblidat. Aquell mateix any, l’Ant i jo havíem engegat un nou projecte, THE PARKERS, amb Josep Giménez (productor i guitarra de la primera època de LILITH), Ana González i Montse Estrada. Fèiem un tribut al rock amb temes que ens havien marcat, des de BEATLES o ROLLINGS fins a NINE INCH NILES o MARILYN MANSON, passant per LED ZEPPELLIN, BOWIE o PATTY SMITH, un repertori que anava variant, però sempre molt suculent.





 

No hay comentarios:

Publicar un comentario