miércoles, 17 de abril de 2024

Quadern de Bitàcola nº 117 - MILLION DEAD COPS + THE RAVINGS, Puerto Hurraco Sisters, Barcelona, 17.6.92


A MDC els havíem vist el 89 a Zeleste, i ens ho havíem passat molt bé. Aquest cop venien a Puerto Hurraco, pobres. Vaig pensar que tampoc guanyaven gaire pasta, i sabia greu per ells. Anaven amb una mini furgoneta vella i rònica, tots apilotats, amb una noia super prenyada, girant per petits 'garitos' d’on devien treure el just per anar tirant. El concert va començat amb THE RAVINGS, uns punks italians a qui no coneixíem i de qui no recordo res, malgrat que ho devia passar bé amb ells ja que tant el guitarra com el baixista em van tirar les pues! Dels MDC recordo que em vaig divertir molt. El bolo va estar guai, la veritat és que molava veure bolos punks a l’Hurraco. Vem ballar i suar molt. Aquest cop estava davant del guitarra i va ser ell qui em va tirar la pua! Al final del bolo els vem anar a saludar mentre recollien, i ens  van explicar les peripècies d'aquella gira. Venir a Europa des d'EEUU era molt car, i s'havien de quedar amb tot el que trobaven per treure 'un puto duro'.



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario