martes, 2 de abril de 2024

Quadern de Bitàcola nº 102 - PIXIES + KILLING JOKE, Zeleste, Barcelona, 10.6.91


Aquest va ser un concertàs. Tots dos grups ens molaven molt. Zeleste estava a tope, hi havia gent per tot arreu. Nosaltres, com sempre, ens ven posar a primera fila. Els PIXIES presentaven el ‘PLANET OF SOUND’. Però primer van tocar els KILLING JOKE, que m’encantaven des del primer disc! Aquell cop presentaven l’‘EXTREMITIES, DIRT AND VARIOUS REPRESSED EMOTIONS' (90). Van obrir amb una intruder de la banda i JAZ COLEMAN va sortir com un zombi. Anava pintat i amb un mono negre. El bolo va molar molt! vem estar fent el boig tota l’estona i m’ho vaig passar super bé! I el baixista, PAUL RAVEN, em va tirar la pua! A la mitja part vem anar a la zona de merchandising, perquè volíem una samarreta d’ells, però com que no teníem diners, els vem preguntar si ens la canviaven per una bola de hash, però ens van dir que no. Llavors, els ho vem demanar als de PIXIES, però com que no volíem la seva sama, els vem demanar la pasta que costava la de KILLING JOKE. Ells van dir que si, i tal com ens van donar els diners, vam anar a l’altra taula i ens vem comprar la dels KILLING. I vem marxar corrents perquè el bolo de PIXIES estava a punt de començar. Aquests duien tot un joc de llums que contrastava amb la foscor de KILLING, i sonaven i es veien molt polits. Van fer un gran concert, però jo m’ho havia deixat quasi tot en el primer bolo, i me’l vaig prendre més amb calma. M’hauria agradat veure’ls sols, perquè si un grup m’agrada molt m’hi deixo la pell i després amb l’altre no estic al cent per cent, però també ho vem passar molt bé amb PIXIES. Va ser una gran nit!






No hay comentarios:

Publicar un comentario