sábado, 6 de abril de 2024

Quadern de Bitàcola nº 106 - NOMEANSNO, KGB, Barcelona, 14.11.91


NOMEANSNO era una d’aquelles bandes que havíem conegut a través d’Alernative Tentacles, i que des del primer moment ens va enganxar molt i vem seguir. Que vinguessin a KGB era un gran regal! Aquell any havien tret el ‘-0+2=1’, però al bolo van tocar temes de totes èpoques. Ho vaig passar més que bé! M’agradaven (i m’agraden) tant! Les seves composicions i lletres eren l’hòstia! Molt divertits i amb molt bon gust musical per les meves orelles. DEAD KENNEDYS, NMN i ASSASSINS OF GOD eren els meus grups preferits de hardcore-punk, i veure’ls en directe era fantàstic! Ho vem passar genial! El ROB WRIGHT em va tirar la pua! Quan van acabar vem esperar-nos per saludar-los, i li vaig demanar si volia signar l’entrada, però em va dir alguna cosa com ‘jo no tinc nom’ o 'jo no sóc ningú', hehe..  Va ser un bolo d’aquells que em causaven ‘mono’ de tant bé com ho havia passat.




No hay comentarios:

Publicar un comentario