miércoles, 10 de abril de 2024

Quadern de Bitàcola nº 110 - SEPULTURA + FUDGE TUNNEL, Zeleste, Barcelona, 25.3.92


El meu tercer concert de SEPULTURA va ser al cap de menys d’un any d’haver-los vist, i també va ser bestial! Aquest cop venien amb FUDGE TUNNEL, uns anglesos que feien un metal fosc i personal, bastant interessant per mi, a qui no recordo si ja coneixíem, o si va ser aquell dia, però de qui tenim algun disc. Feien uns temes molt guapos. Com a banda no els coneixia gaire gent, però al cap dels anys, DAVID RYLEY, el fundador del grup, es va fer productor i va treballar amb MARS VOLTA, AT THE DRIVE-IN, etc. (ja se li veia el bon gust). I SEPULTURA brutals i rabiosos com sempre, des de principi a fi. Quin ‘subidon’! M’agradaven molt, tant que sempre m’hi deixava la pell! Ho vem passar genial, agulletes per una setmana! Sonaven super bé, almenys des de primera fila, i no hi havia tema que no em molés. També feien unes composicions interessants i tenien un so personal. Va ser un bolo més que genial! I a la sortida vem anar a esperar-los, com l’altre cop, i el MAX es recordava de nosaltres. Ell i el PAULO PINTO, baixista, em van signar l’entrada i van xerrar una estona amb nosaltres. Al MAX li vem regalar la nova demo que acabàvem de treure (la primera ja la tenia i la samarreta també). Va ser divertit perquè el Vicius i jo anàvem dient ‘de puta madre’ molts cops durant la conversa, (quan parlàvem del concert que havien fet, o d’una cançó determinada, o d’un ritme...), ho dèiem com una expressió que surt sola, aixecant el polze, però cada cop que ho dèiem el MAX responia ‘la puta madre’, hahaha.. Nosaltres li volíem fer entendre l’expressió, però ell no lligava res. I quan no ens enteníem deia ‘huevos podridos’, amb el seu accent brasiler. Hahaha.. Vem riure molt, era molt agradable estar amb ell, i sempre tenia temps per a nosaltres.


 


No hay comentarios:

Publicar un comentario