jueves, 11 de abril de 2024

Quadern de Bitàcola nº 111 - BAD RELIGION, Astoria Theatre, London, 17.4.92


Ja tornàvem a fer el punk. Aquella mateixa setmana havíem vist S.A., LA POLLA i SUBTERRANEAN KIDS a Tarragona, i després havíem marxat cap a Londres. Allà, com sempre, el primer que vem fer va ser anar a mirar quins bolos hi havia aquells dies, i vem trobar el de BAD RELIGION a l’Astoria. Ja els coneixíem, perquè en teníem discos i havíem fet molt el punk amb ells. Eren molt divertits! Però en aquell concert de l’Astoria em van semblar quasi ‘pop’, no sé, suposo que portava un temps escoltant bandes tan dures, que BAD RELIGION em van semblar tous. Veia totes aquelles crestes de colors boges fent ‘pogos’ per allà, com hauria fet jo uns anys abans, però aleshores ja no notava el mateix. Havia pujat el meu nivell de 'salvatgitat', es veu.. Malgrat tot, ho vaig passar bé, perquè coneixia tot el repertori, però aquest cop no m'hi vaig deixar la pell.




No hay comentarios:

Publicar un comentario