domingo, 28 de julio de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 238 – PRODIGY + ENTER SHIKARI, Palau Sant Jordi Club, Barcelona, 03.12.09


Abans d’anar a PRODIGY, aquells darrers mesos de 2009 havíem anat a moltes sessions dels nostres dj’s amics, NA-FENTT, SPY & JOC, SUKA, FRANK BREAKSTONE..., que tocaven en grans discoteques, sales o festivals com el DRUM&BREAK del KGB. Anàvem més que preparats per tornar a veure PRODIGY. Feia exactament un mes que jo m’havia trencat un peu, i vaig anar al concert amb el peu enguixat, això, però, no em va desdir de  posar-me a primera fila. Aquest cop l’Ant també va venir, perquè jo no podia anar-hi sola, i allà ens vem trobar amb el NA-FENTT i l’Helena. Va ser un altre concert apoteòsic, PRODIGY sempre ho és. Ens vem tornar bojos amb el seu repertori, sobretot el més conegut. Venien a presentar l’’INVADERS MUST DIE’, m’ho vaig passar bé tota l’estona, i vaig botar tot el que vaig poder amb el peu trencat. És el meu grup electro-punk preferit!





No hay comentarios:

Publicar un comentario