viernes, 12 de julio de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 219 – MONTAGOOD FESTIVAL, Alcarràs, Lleida, 07.06.08


En alguna crònica ja he explicat que des del 2000 m’havia enganxat a les Raves, i que allà vaig descobrir un munt de música i estils nous per mi, alguns dels quals em van molar molt. També en aquella època vaig conèixer molts dj’s, alguns dels quals tot just començaven a punxar, però que en poc temps es van fer coneguts. El JOC & SPY en són un exemple. Aquell era el segon any que punxaven el seu schranzz al MONTAGOOD, un festival internacional amb dj’s del més extrem del techno: TOBIAS LUKE a.k.a. OBI, LINDA PEARL, SVEN WITTEKIND, LUKAS, OSMIK, i un llarg etc. Entrar amb l’shcranzz era entrar en un món dur i bestial, però si ho aconseguies costava sortir-ne, el cervell s'acostumava a aquella matxucada de sons, i tot el hard-techno, el drum’n’bass, el breakcore… sonava tou, hahaha. Era el més Xtrem que coneixia en electrònica. I m’ho passava bé quan m’hi posava. I el MONTAGOOD anava d'això. 

 

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario