domingo, 21 de julio de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 229 i 230 – SÓNAR FESTIVAL, CCCB-MAGBA, Barcelona, 18 i 20.06.09


Per aquest SÓNAR el Subi em va donar invitacions per a dissabte. Però com que també era assídua als dijous, em vaig comprar aquella entrada. Hi vaig anar d’hora, perquè volia veure el dj CAUTO, el fill de Maria Laffitte, la cantant trobadora, amb qui havia fet amistat quan jo era adolescent, i ella encara es deia Dolors. Com cada any em vaig trobar la colla de Sónar, el Na Fentt, l'Helena, el Jordi C., la Consol, els canaris... Destacaria el projecte de JON HOPKINS i TIM EXILE, per diferent; també els congolesos KONONO, THE WIZARD (nom amb que es presentava JEFF MILLS); LUOMO, JAMIE WOON, etc. En aquell Sónar va haver-hi per primer cop més oferta de música feta per dones, i també una gran representació de músics africans. Em va molar, perquè sempre hi he trobat coses atractives o interessants. SónarMàtica també va ser molt divertit, amb enginys musical inventats i creats per gent anònima. I dissabte vaig repetir amb l’Ant, i potser l’Udri, però només puc recordar SND i els seus noises, i les percussions tribals de CULOE DE SONG, però segur que vem veure moltes més coses interessants.




                                                                                                                  

No hay comentarios:

Publicar un comentario