miércoles, 17 de julio de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 225 – PRODIGY, Razzmatazz, Barcelona, 18.10.08

 

PRODIGY també és d’aquelles bandes que m’ha agradat des del primer disc, el seu electropunk em va enganxar molt. Només els havia vist en un FESTIMAD, i en tenia moltes ganes. Hi vaig anar amb el Dj’ NA FENTT, i com sempre ens vem posar a primera fila. El concert va ser explosiu des del primer moment! Quina passada! No vem parar de botar en tota l’estona, o intentar-ho, perquè estàvem ben apilotats dins d’un Razz a petar. Un tema rere l’altre ens van fer pujar més i més amunt. Quina brutalitat de so! MAXIM REALITY i l’enyorat KEITH FLINT no van parar en tot moment d’animar la gent. Estaven super simpàtics, tots dos van baixar fins al públic, i fins i tot em vaig poder arrapar al KEITH i acaronar-li la cara, perquè es va plantar davant nostre i s'hi va quedar una estona... Va ser brutal, bestial, demencial.. Millor impossible!




No hay comentarios:

Publicar un comentario