viernes, 19 de julio de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 227 – LIBERATORE, Vogue, Igualada, 03.04.09


Va arribar un moment en què no trobava concerts de rock que em divertissin o m’aportessin alguna novetat. M’ho passava millor amb els directes dels grups techno, sobretot dels hard-tech, perquè era més nou per mi; i si no venia algú que ens cridés molt l’atenció, ja no anàvem gaire a concerts de rock internacionals. També estàvem una mica despistats, i potser venia algú important per nosaltres i no ens n'assabentàvem, vaig tornar a descontrolar entrades i concerts que no puc recordar (massa farres!). Al LIBERATORE hi vaig anar amb la Judit, l'Issi, el Putu i la Kris i gent de la Ruïnosa. Tampoc no en tinc entrada, perquè era un segell de tinta al cos.




 


No hay comentarios:

Publicar un comentario