jueves, 11 de julio de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 218 – DILLINGER ESCAPE PLAN + POISON THE WELL + STOLEN BABIES, Razzmatazz, Barcelona, 18.03.08


Havia vist DILLINGER ESCAPE PLAN al FESTIMAD’05, i me n’hi havia enamorat. Les seves composicions, mescla de grindcore, metal, jazz, punk i el que els vingui de gust, son una passada! Per això, quan vaig saber que venien a l’Apolo, no m’ho volia perdre. Vaig anar al concert amb el PRIMO ZON, a qui també li molaven molt. I ho vem passar molt bé amb tots tres grups. El Primo m’ha recordat que abans d’entrar a la sala ens vem trobar la MEMI i el PAU RIBA al bar del costat, i que vem fer unes birres amb ells. Doncs això, els dos grups teloners van estar força bé, la penya es va liar a pogos i ens vem divertir molt. Però DEP van estar brutals! La banda, formada per BEN WEINMAN, LIAM WILSON, GREG PUCIATO, GIL SHARONE i JEFF TUTTLE va sonar perfecta de principi a fi. Eren una piconadora, pesada, eficient, salvatge… No ho podíem passar millor! I el guitarra em va tirar la pua! Van fer un concertàs, d’aquells que causen mono!










No hay comentarios:

Publicar un comentario