domingo, 30 de junio de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 206 – III MONTAGOOD INTERNACIONAL FESTIVAL, Alcarràs, Lleida, 02.06.07


MONTAGOOD és un festival internacional d’electrònica-hard, amb dj’s de hardteck, schranz, drum'n'bass, electro, dubstep... L’any 2000 o 2001 vaig començar a anar de Rave. Les vaig descobrir perquè en van muntar una a la nau de la fàbrica abandonada del costat de casa. Era una matinada de dissabte quan vaig sentir un batec a la llunyania. Em va fer curiositat, i vaig veure que hi havia llum a la nau. Com que era hivern, em vaig tapar molt i vaig anar cap allà, creient que tota aquella lluminària es tractava de la gravació d’un vídeo o alguna pel·lícula. Però com més m’hi acostava em venien més sons, i quan hi vaig arribar vaig veure que era una Rave. I la màgia va fer que just en aquell moment els dj’s punxessin alguna cosa amb un ritme de CAN. Vaig flipar! Estava escoltant la meva banda preferida, era com una benvinguda! I allà em vaig quedar tota la nit i el dia següent. La Rave l’havien muntat penya de Tarragona, el dj que havia punxat CAN era el Guillem. Em vaig enamorar de tot allò, música, festa i penya, i em vaig enganxar a les Raves cada cap de setmana (quan no teníem bolo) durant tres o quatre anys. De seguida ens vem fer col·legues del col·lectiu NST (No Solo Techno), una gent molt artística i amb molt bon gust musical, que tenien dj’s de molts estils. Ells, de vegades, ens fitxaven amb LILITH per obrir la Rave. Després, els dj’s més canyeros d'NST van fer ENGA, i els dos col·lectius muntaven sempre junts. Els dj’s d’ENGA que no van deixar de punxar es van fer coneguts amb els anys, com el NA FENTT, el JOC i l’SPY, etc. Aquests dos darrers havien destacat amb l’schranzz, i justament punxaven al MONTAGOOD festival, i ens hi van convidar (per això no tinc l’entrada). El 2007 ja no anàvem de Raves, només puntualment, però quan els nostres amics dj’s tocaven en llocs importants els anàvem a veure, i sempre ho passàvem molt bé.













No hay comentarios:

Publicar un comentario