domingo, 2 de junio de 2024

Quadern de Bitàcola nº 170, 171 i 172 - DEEP PURPLE + LILITH, Velòdrom d’Horta, Barcelona, 22.10.03 + Plaça de Toros La Condomina, Múrcia, 24.10.03 + Velòdrom d’Anoeta, Donostia, 26.10.03


El 2003, DR. MUSIC ens va tornar a oferir la gira de DEEP PURPLE per Espanya. Venien a presentar el seu darrer disc, ‘BANANAS’. L’Ant I jo ja havíem girat amb ells el 1996 amb GÀRGOLA, i aquest cop ho faríem amb LILITH. Va ser una grata sorpresa, ens feia molta il·lusió poder tornar a estar amb ells. Ho havíem passat tan bé el primer cop! I aquella nova gira va ser igual de bona. Els PURPLE venien sense el JOHN LORD, a qui havien substituït per DON AIREY. Tots estaven igual de simpàtics i amables amb nosaltres, fins i tot IAN GILLAN, que a la primera gira estava més allunyat, en aquesta era el més parlador. La meva teoria era el seu canvi de look, crec que se sentia més còmode amb el cabell curt i gris. Els bolos de LILITH van ser fantàstics a cada ciutat, i ho vem passar super bé a l’escenari. Els PURPLE també van sortir molt poderosos començant amb ‘Highway Star’ (que a la gira anterior feien de bis), i fent pujar l’adrenalina del públic des del primer moment. Jo ho vaig passar fantàstic, a cada concert em posava en un lloc diferent de primera fila, i l'STEVE MORSE em va tirar la pua. Tota la gira va anar estupenda, i la relació amb ells a backstage també va ser altre cop fabulosa, i el darrer dia em van signar el passe. Molts bon records de les gires amb DEEP PURPLE, i mil anècdotes més per explicar en una altra ocasió.














No hay comentarios:

Publicar un comentario