sábado, 1 de junio de 2024

Quadern de Bitàcola nº 169 - PRETENDERS + ANGELS, Bikini, Barcelona, 14.10.03


L’Agnès i l’Albert, cantant i guitarra de LILITH, tenien un projecte acústic paral·lel anomenat ANGELS, que de vegades l’Ant i jo acompanyàvem amb la bateria i el baix. En aquella gira, però, Doctor Music o PRETENDERS, van voler només la part acústica, i la veritat és que no sé perquè, hauria quedat molt millor la banda sencera per obrir-los la nit, fins i tot els LILITH amb el repertori més tranquil; encara que suposo que era molt més fàcil per a la logística de l’organització tenir un grup de dos membres. L'Ant i jo hi vem anar convidats i teníem passe de backstage. Els PRETENDERS venien a presentar el seu darrer àlbum ‘LOOSE SCREW’. La CHRISSIE HYNDE estava com sempre, també li vaig donar canya i m’ho va recompensar tirant-me la pua. La banda sonava bé, però malgrat respectar-la molt, jo mai no l’havia seguit, i no em coneixia gairebé res del que van tocar. Però em va agradar veure’ls!









No hay comentarios:

Publicar un comentario