domingo, 23 de junio de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 196 i 197 - SUMMERCASE FESTIVAL, Parc del Fòrum, Barcelona, 14 i 15.7.06

 

A Barcelona s’estrenava un nou festival urbà, el SUMMERCASE, que incloïa un cartell de dos dies amb més de cinquanta grups, entre els quals NEW ORDER, MASSIVE ATTACK, PRIMAL SCREAM, DAFT PUNK, CHEMICAL BROTHERS, HAPPY MONDAYS, SIGUR ROS, CARDIGANS, FATBOY SLIM, SPARKS, i molts altres. Hi vaig anar amb el Jordi C i amics més d’aquest estil de música, i ho vaig passar bé, perquè tenien bon gust i sabien triar els concerts. Vem veure molts concerts, alguns de grups que no coneixia. Però em va molar veure NEW ORDER. I vem ballar molt amb els set de CHEMICAL BROTHERS, o el de DAFT PUNK el dia següent, que portaven un escenari com una nau espacial piramidal molt guapa. I també molava l’escenari de MASSIVE ATTACK i la gran banda que portaven, que van sonar molt bé i van fer un gran concert. I m’ho vaig passar divertit amb PMSCRM, però també va ser allà on algun cabró em va robar la bossa. Una putada, perquè em vaig quedar sense res per la resta de la nit, per sort anava amb penya i em van salvar la set i el fum. 











No hay comentarios:

Publicar un comentario