jueves, 20 de junio de 2024

Quaderns de Bitàcola nº 192 - SCREAMING HEADLESS TORSOS, Salamandra, L'Hospitalet Ll.-Barcelona, 23.3.06


Els SCREAMING HEADLESS TORSOS és una molt divertida banda de NY, quan vaig saber que venien a la Salamandra, li vaig demanar una invita al 'Channing', amic meu que treballa allà. Hi vaig anar amb el Primo Zon, a qui li molaven molt, i qui me’ls havia descobert. En aquell concert van fer una barreja d’estils molt eclèctica que anava del funky al metal, del soul al hip-hop... Una banda molt interessant que coneixia poc, però que em va entusiasmar en directe. Ho vaig passar molt bé!  El repertori va ser molt variat, em podia portar per mil viatges, com per moments al món del ZAPPA, per exemple, però tenien una marca molt personal. Em va agradar molt veure’ls en directe. No tinc entrada perquè em van convidar, però el Primo Zon m'ha passat la seva. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario