jueves, 2 de mayo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 132 – SÓNAR Festival, CCCB - Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, 4.6.94


Aquell era el primer SÓNAR de Barcelona, el primer festival enfocat a la música electrònica que es feia a la ciutat. L’havien muntat tres coneguts nostres, Sergi Caballero, Enric les Palau (JUMO) i Ricard Robles . Aquest darrer ens havia fet un super reportatge de MATAVACAS a la revista Ajoblanco un parell d’anys abans. En aquell primer Sónar, nosaltres hi participàvem amb uns temes de MATAVACAS, dins d’una creació del Víctor NUBLA que es deia ‘Música a la carta’, una sala amb molts auriculars on podies triar el que volies escoltar. Em va agradar molt la idea d’aquell festival, i em va agradar com ho havien muntat, perquè a banda de la música hi havia moltes altres ofertes tecnològiques. Però sobretot, em va agradar perquè venia HOLGER CZUKAY a presentar els seus discos en solitari. Ho va fer a través de videoclips casolans la mar de divertits. Era un home amb molt d’humor, i ens va fer riure tota l’estona. Després ens el vem trobar en un dels patis del CCCB i vem estar parlant amb ell. Jo portava la samarreta de l’EGE BAMIASY... (que m’havia fet jo mateixa amb fotocòpia) i ell va venir directe a preguntar-me d’on l’havia tret. Ens va encantar parlar amb ell, de CAN, dels seus discos, d’aquells vídeos tan divers que acabàvem de veure, de MATAVACAS... Per a nosaltres va ser una joia poder estar amb ell, feia vint anys que n’érem super fans! He de dir que no recordo gran cosa més d’aquell dia, només que distretament quan vem arribar vem entrar amb el cotxe dins del recinte i vem aparcar tranquil·lament sense adonar-nos que era privat, hahaha.. Aquella idea de festival em va encantar i ja m'hi vaig fer assídua. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario