sábado, 11 de mayo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 141 - THE YOUNG GODS, Sala Akelarre, Barcelona, 10.7.96


A YOUNG GODS no els havia vist mai, tampoc no els seguia, però el que havia escoltat d’ells era interessant, i veure’ls en directe era una bona manera de conèixer-los millor. Eren dels grups industrials dels vuitanta, una onda que m’atreia bastant. El concert em va agradar molt. Eren un trio electrònic molt fosc, amb un cantant, FRANZ TREICHLER, un bateria i un teclista amb màquines. La música que feien era dura i obsessiva, a mi sempre m’enganxaven els grups amb ritmes obsessius; però també molt experimental, fins i tot còsmica, pel que em van tenir ben col·locada tota l’estona. Va ser d’aquells grups que, sense conèixer-los, em van encantar en directe. M’ho vaig passar molt bé! I ens vem comprar alguns discos d’ells.




No hay comentarios:

Publicar un comentario