jueves, 23 de mayo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 158 – INCUBUS + HUNDRED REASONS, Razzmatazz, Barcelona, 16.6.01


El primer cop que vaig veure INCUBUS presentaven el ‘MAKE YOURSELF’, el seu tercer disc, que va ser una culminació dels dos anteriors. Molts bons tots tres, tant per les composicions com pels músics de la banda, tots boníssims. En aquell concert van tocar temes de cada àlbum, i ho vem passar realment bé. Razzmatazz estava petat, però havíem aconseguit primera fila. I malgrat que allà al davant podies quedar molt matxucat, sempre tenies més aire per respirar i la barana per poder-te agafar si hi havia massa empentes, a més, veies super bé la banda, podies tenir-hi feedback, i amb sort aconseguir una pua o baqueta. Jo ho vivia més des del davant. Aquell dia em vaig adonar de la importància que tenia CHRIS KILMORE, el dj', i tots els seus sons dins el grup, li aportaven una característica especial i personal; vaig flipar amb ell (els altres ja me’ls coneixia més).  INCUBUS van fer un molt bon concert, i ens ho vem passar super bé! Dels teloners HUNDRED REASONS no recordo res.




No hay comentarios:

Publicar un comentario