viernes, 3 de mayo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 133 – IGGY POP, sala Xelsa, Solsona-Lleida, 21.4.1994

 

Era el meu setè concert d’IGGY POP. Venia a presentar l’AMERICAN CAESAR’, i portava una banda molt guapa. Aquest cop tocava a la sala Xelsa de Solsona, i crec que ens va donar les invites el Miki de la Fura, no ho recordo bé. Com sempre va fer un super bolo! Ens vem esverar, vem botar i no  vem parar de ballar des de primera fila. L’Iggy em tornava boja i ho vaig passar genial! I si ja n’estava enamorada de la seva música des de sempre, en aquest concert me’n vaig enamorar de la seva persona, no ho hagués imaginat, però va passar! Va ser la primera vegada que li vaig deixar fer-me un morreig, sempre m’amagava quan li veia aquesta intenció, però aquell dia em vaig deixar. I mai no hauria imaginat que una morrejada d'Iggy Pop pogués ser tan dolça i amorosa! Va ser bestial, com si em morregés amb el meu nòvio. Juro que només vaig notar amor! Quin ‘subidon’! I el concert va continuar genial, i no ho podíem haver passat millor, sobretot jo! hehe.. 

 



No hay comentarios:

Publicar un comentario