lunes, 27 de mayo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 163 - ZWAN + LILITH, La Riviera, Madrid, 23.2.03


L’any 2000 havíem format LILITH, un grup de power rock amb tocs metàl·lics, punks i grunges, amb qui havíem gravat una Demo el 2002, que vem portar a les promotores de Barcelona, tal com havíem fet amb el disc de GÀRGOLA. Així ens va sortir el telonatge de ZWAN, el grup que BILLY CORGAN havia fet després d’SMASHING PUMPKINS. Va ser un subidon! De fet, ni l’Ant ni jo coneixíem el grup, però el fet de poder tocar en condicions era el que més ens atreia en aquells moments. I així, ens en vem anar cap a Madrid. A la prova de so ja vem poder tenir el primer contacte amb ZWAN, vem poder xerrar amb ells i fumar-nos quatre petes; bé, amb tots menys amb el CORGAN, que estava molt tímid i ens mirava delirós des de la porta del seu camerino. Amb la PAZ LENCHANTIN hi vaig parlar molt! Només acabar la nostra prova, va venir per dir-me que li havien agradat els meus baixos! Ella m’ho deia a mi!! Increïble!! Li vaig dir que jo era molt fan seva des d’A PERFECT CIRCLE, i que m’encantaven els seus ritmes! Vem parlar de molta música, va ser una xerrada fantàstica. Finalment va arribar l’hora del concert, amb LILITH vem fer un bon show i ho vem passar molt bé, i la gent també. I els ZWAN també van fer una molt bona actuació, de la que en vaig veure una part. Al final dels dos concerts vem poder tornar a xerrar amb ells una estona, i aquest cop també hi havia el BILLY. Ell i la PAZ em van signar uns autògrafs que ara mateix no sé on són, però apareixeran! A finals d’aquell any 2003, la banda es va separar, i la PAZ se n’aniria amb PIXIES. (com que no tinc entrada, penjo el passe de backstage).




 

No hay comentarios:

Publicar un comentario