viernes, 17 de mayo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 152 - BECK + SPIRITUALIZED, Zeleste, Barcelona, 26.5.98


A BECK no el seguíem, però en teníem algun disc, i molava veure’l en directe. Aquell dia, el ZELESTE estava ple fins els topes, BECK ho estava petant des que havia editat ‘Loser’, el hit que el va donar a conèixer a tot el món, i la gent s’hi havia enganxat. Van començar la nit els SPIRITUALIZED, que feien una mena de rock còsmic. BECK va sortir amb una gran banda i van fer un bon concert. Ho vem passar bé, vaig estar ballant, però també vaig tenir moments avorrits. Feia tanta calor i estàvem tan atapeïts, que no ens podíem moure tot el que volíem. Al final, em vaig quedar igual, vull dir que no m’hi vaig enganxar després del directe. Però va estar bé veure'ls.




No hay comentarios:

Publicar un comentario