domingo, 19 de mayo de 2024

Quadern de Bitàcola nº 154 - IV FESTIVAL INTERNACIONAL DE BENICÀSSIM, 7/ 8/9 .8.99


Era el primer any que anava al FIB. M’hi vaig apuntar amb uns amics, el Kike C, el Rafa i la Mònica, perquè a l’Ant no li interessava, i jo m’apuntava a tot el que podia; i amb la tenda de campanya del Kike, vem marxar per quedar-nos tot el festival. Vem arribar divendres a primera hora de la tarda, i el primer que vem fer va ser muntar la tenda i fer-nos un te. Feia una calor espantosa! Els únics concerts que recordo del primer dia van ser OCEAN COLOUR SCENE i els BLUR. El segon dia vam veure grups com SUEDE, THE CHARLATANS, CHEMICAL BROTHERS, entre d’altres. El que més recordo és la sensació que vaig tenir en mig del concert de CHEMICAL BROTHERS, de cop em va semblar que tot aquell públic, milers de persones, en formaven una de sola, tothom feia el mateix, cantant alhora, reaccionant igual a cada canvi.. vaig flipar! I no anava col·locada, quatre petes, com sempre. Va ser una sensació molt diferent. Havia tingut la mateixa experiència en el primer concert de METALLICA del 87, on la gent va reaccionar igual. I el darrer dia també hi va haver coses interesants com, MASSIVE ATTACK, JON ESPENCER BLUES EXPLOSION, etc. I ja havia tastat el FIB!





No hay comentarios:

Publicar un comentario